REDAGOWANIE KURSU E-LEARNINGOWEGO
W GDAŃSKIEJ WYŻSZEJ SZKOLE HUMANISTYCZNEJ W GDAŃSKU
Wykonanie kursu elektronicznego w systemie e-learningowym GWSH składa się z trzech etapów. Pierwszym z nich jest samodzielne przygotowanie i zredagowanie materiałów edukacyjnych przez prowadzącego przedmiot. Ich postać może przyjąć różne formy, jednak muszą one być zgodne z przyjętą w „Moodle GWSH” specyfikacją. Dopuszczalne są pliki z :
Drugim etapem jest złożenie zamówienia u administratora systemu na założenie odpowiedniego kursu w platformie e-learningowej „Moodle GWSH”. Ostatnim etapem jest ostateczne przygotowanie kursu na platformie korzystając z własnego konta użytkownika.
I N S T R U K C J A P O S T Ę P O W A N I A
1. Zgłoszenie zapotrzebowania na kurs.
Przed rozpoczęciem prac nad redagowaniem kursu w systemie e-learningowym Moodle należy zgłosić zapotrzebowanie u administratora platformy. Jeżeli kurs przewidziany jest dla studentów studiujących w Gdańsku należy zlecenie skierować na adres poczty elektronicznej moodle@gwsh.gda.pl. Jeżeli kurs przewidziany jest dla studentów studiujących w Filii w Koszalinie zlecenie należy skierować na adres moodle@koszalin.gwsh.gda.pl.
W treści maila należy podać :
2. Po otrzymaniu informacji zwrotnej od administratora, potwierdzającej założenie kursu wchodzimy na stronę internetową systemu moodle – el.gwsh24.pl
3. Odszukujemy swój kurs na liście wszystkich istniejących kursów i wybieramy go klikając.
4. Logujemy się do systemu za pomocą otrzymanych wcześniej od administratora systemu danych, to jest nazwy użytkownika i hasła.
5. Włączamy tryb edycji swojego kursu.
6. Dodajemy nagłówek tematyczny kursu analogicznie według poniższego wzoru, gdzie z menu rozwijanego „dodaj zasób…” wybieramy „Etykieta”.
Jest to kurs e-lerningowy przedmiotu Administracja publiczna, przeznaczony dla studentów studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Administracja.
Semestr pierwszy prowadzony przez dr Jana Kowalskiego. |
|
7. Dodajemy kolejno materiały dydaktyczne w postaci plików – załączników. Opisujemy typ załączanego materiału oraz jego format, a następnie wybieramy konkretny plik z własnych lokalnych zasobów.
8. Analogicznie dodajemy do listy każdy kolejny plik – załącznik.
9. Kurs jest gotowy. Zakańczamy pracę używając przycisku „Wyloguj się”.